DOLAR 20 DE OLACAK 30 DA TL'DE DİP YOK | DOLAR YORUM | EKONOMİ YORUM | EKONOMİST YORUM #ekonomi #ekonomihaberleri #enflasyon #benzin #akaryakıt #zam #kriz #faiz haberleri 2022
15617 Kişi Okudu 1134 Kişi Beğendi - Sende Beğenebilirsin 
#ekonomi #ekonomihaberleri #enflasyon #benzin #akaryakıt #zam #kriz #faiz
Ne yazık ki her rakamda açık verirken TL'de dipteyiz demek bir çok anlamda yanlış ilk olarak dip diye bir şey yok ikincisi de bunu yetkili bir ismin böyle sunması ayrıca değerlendirilmesi gereken bir durum. Dolar 20 de olur 30 da çünkü TL'mizin güçlenmesi için atılan bir adım yok nokta.
Sizler adına Ebru Güngör sordu ben de yanıtladım. İyi seyirler.
Anasayfa
https://www.facebook.com/Ekonist-102686828736829
https://www.linkedin.com/in/ekonist-ekonomi-083248212/
Önemli not: Kanalımızdaki hiçbir video bir yatırım tavsiyesi değildir!
ekonomi, ekonomist yorum, dolar yorum, ekonomi yorum, ekonomi haberleri, ekonomi son dakika, altın yorum, ekonomi nereye, ekonomi gündemi, ekonomi analiz, ekonomi bülten, ekonomi gündem, ekonomi yorumları, ekonomist, mesele ekonomi, ons altın yorum, ons altın yorumu, ekonomi yorumları son dakika, ekonomi 2020, ekonomi yönetimi, ekonomi haber, türkiye ekonomisi, ekonomi videoları
#dolar, #ekonomiyorum, #ekonomist, #ekonomi, #dolar,
Yorumlar
Yorum Gönder